Vriendelijk verzoeken wij u, wanneer u onze praktijk bezoekt, zich te alle tijden te melden aan de balie. De balie-assistente verwijst u dan naar de wachtruimte.
Wanneer u uw afspraak écht niet na kunt komen, moet u deze tenminste één werkdag tevoren afzeggen. Wanneer u uw afspraak vergeet, te laat afmeldt of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer kan plaatsvinden, zijn wij genoodzaakt om de verloren tijd bij u in rekening te brengen. Deze rekening wordt niet vergoed door de verzekering en dient u dus zelf te betalen.
U kunt uw afspraak alleen telefonisch wijzigen of annuleren.
Als extra service zullen wij, indien mogelijk, uw gemaakte afspraak per mail bevestigen. Echter blijft het uw eigen verantwoording, dat u de afspraak onthoudt en nakomt.
Wij doen ons best om de wachttijd voor u en uw kinderen zo kort mogelijk te houden. Dit is helaas niet altijd mogelijk, omdat we nu eenmaal mensen zijn en met mensen werken. Onze excuses daarvoor. Voor vragen kunt u altijd terecht bij onze balie-assistente.
Ma | 08.00 – 12.30u en 13.15 – 17.00u |
Di | 08.00 – 12.30u en 13.15 – 17.00u |
Wo | 08.00 – 12.30u en 13.15 – 17.00u |
Do | 08.00 – 12.30u en 13.15 – 17.00u |
Vr | Gesloten |
Voor het maken of verzetten van afspraken, kunt u van 8.00 uur tot 13.00 uur bellen naar de balie van de praktijk op telefoonnummer: 076-5140146.
Vanaf 13.15 uur is tandarts de Keijser voor spoed bereikbaar op telefoonnummer 06-14122978