Afspraak maken of wijzigen

Vriendelijk verzoeken wij u, wanneer u onze praktijk bezoekt, zich te alle tijden te melden aan de balie. De balie-assistente verwijst u dan naar de wachtruimte.

Wanneer u uw afspraak écht niet na kunt komen, moet u deze tenminste één werkdag tevoren afzeggen. Wanneer u uw afspraak vergeet, te laat afmeldt of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer kan plaatsvinden, zijn wij genoodzaakt om de verloren tijd bij u in rekening te brengen. Deze rekening wordt niet vergoed door de verzekering en dient u dus zelf te betalen.

U kunt uw afspraak alleen telefonisch wijzigen of annuleren.

Als extra service zullen wij, indien mogelijk, uw gemaakte afspraak per mail bevestigen. Echter blijft het uw eigen verantwoording, dat u de afspraak onthoudt en nakomt.

Wij doen ons best om de wachttijd voor u en uw kinderen zo kort mogelijk te houden. Dit is helaas niet altijd mogelijk, omdat we nu eenmaal mensen zijn en met mensen werken. Onze excuses daarvoor. Voor vragen kunt u altijd terecht bij onze balie-assistente.

Websiteinstellingen
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg